• Decrease font size
  • Reset font size to default
  • Increase font size
Живеј здраво, храни се правилно!
Здрава исхрана при третман на канцер

Што е здрава исхрана?

Здравата храна подразбира внесување на балансирано количество на протеини, јаглени хидрати, масти, витамини и минерали. Здравата исхрана се базира на внесување на поголеми количини на протеини и јагленохидрати...
Витамини и минерали

Витамини и минерали за заштита на кожата, посебно во лето

Летниот период е време кога треба да размислуваме за заштитата на нашата кожа многу повеќе отколку во другите периоди во годината. Во лето поголемиот дел од денот...

Како да се хранам здраво

  • јадете компири, ориз и тестенини
  • јадете најмалку 5 порции со овошје и зеленчук дневно,
  • внесувајте белковини со консумирање на риба и пилешко месо,
  • избегнувајте масно црвено месо, свинско и телешко,
  • помалку внесувајте шеќер во исхраната,
  • пијте 6-8 чаши вода дневно,
  • не консумирајте засладени и газирани сокови.
Смоквата помага при воспаленија на дишните патишта

Свежата смоква делува смирувачки при воспаленија на дишните патишта. Содржи висок процент на вода и природни шеќери, па е корисна при опоравување од исцрпеност и е природен „чистач“ на организмот.

Повеќе...
 
Смоквата е богат извор на растителни влакна

Смоквите се подобар извор на растителни влакна од повеќето видови на овошје. Тие содржат растворливи и нерастворливи растителни влакна.

Повеќе...
 
Смоквите ги јакнат крвните садови и го намалуваат крвниот притисок

Голем број на епидемиолошки студии ја докажуваат заштитната улога на смоквата према крвните садови. Со консумирање на свежо овошје и зеленчук значително се намалува ризикот за срцев инфаркт. Заштитната улога им се препишува на флавоноидите, кои во смоквите ги има околу 1,1 грам на 100 грама свеж плод, што е многу повеќе од вообичаеното овошје, црвеното вино или чајот.

Повеќе...
 
Зошто ни требаат растителните влакна во исхраната?

Дали ја знаете важноста на растителните влакна и улогата која тие ја имаат за здравјето на организмот? Дали внесувате доволно растителни влакна секој ден?

Повеќе...
 
Јадете овошје, особено со виолетова боја!

Овошјето со виолетова боја може да го намали ризикот од развој на Паркинсонова болест, Алцхајмерова болест, срцеви заболувања и некои видови на рак.

Повеќе...
 
<< Почеток < Пред 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следно > Крај >>

Прочитајте и: