• Decrease font size
  • Reset font size to default
  • Increase font size
Живеј здраво, храни се правилно!
Препораки за здрава исхрана Печати

Препораки за здрава исхрана:

  • јадете компири, ориз и тестенини,
  • јадете најмалку 5 порции со овошје и зеленчук дневно,
  • внесувајте белковини со консумирање на риба и пилешко месо,
  • избегнувајте масно црвено месо, свинско и телешко,
  • помалку внесувајте шеќер во исхраната,
    Здравата исхрана го ограничува внесот на шеќери до 70 грама или 17 мали кафени лажички, но тука се вбројува и внесот на „скриениот“ шеќер кој го внесуваме со соковите и зготвената храна.
  • помалку внесувајте сол во исхраната, до 1 кафена лажичка. Секако треба да се обрне внимание и на „скриената“ сол која ја внесуваме со зготвената храна,
  • пијте 6-8 чаши вода дневно,
  • не консумирајте засладени и газирани сокови.
 
Со исхрана во превенција и борба против ракот на простатата Печати

Познати се неколку фактори кои може да го зголемат ризикот за настанување на карциномот на простатата. Тие се т.н. фактори на ризик. За карциномот на простатата докажани фактори на ризик се: напредната возраст, црна раса, фамилијарна историја на болеста (генетска предиспозиција) и исхраната.

Повеќе...
 
<< Почеток < Пред 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Следно > Крај >>

Прочитајте и: