• Decrease font size
  • Reset font size to default
  • Increase font size
Живеј здраво, храни се правилно!
Редовна физичка активност во превенција на ракот Печати

Лекарите препорачуваат, како превенција на ракот, еден час одење дневно заедно со некоја физичка активност како трчање, пливање и друго.

Многу клинички студии потврдиле дека редовната физичка активност влијае на намалувањето на ризикот за настанување на многу видови на карциноми.

Повеќе...
 
Зошто е важно да ја одржуваме нашата оптимална телесна тежина? Печати

Дебелината или зголемена телесна тежина претставува фактор на ризик за настанување на многу заболувања како што се: хроничните кардиоваскуларни и метаболни заболувања (покачен крвен притисок, покачени масти, шеќерна болест, заболувања на срцевите и мозочните крвни садови, кои можат да доведат до настанување на срцев или мозочен удар).

Повеќе...
 
Здрава исхрана Печати

Здравата исхрана подразбира внесување на балансирано количество на протеини, јаглени хидрати, масти, витамини и минерали. Здравата исхрана се базира на внесување на поголеми количини на протеини и јагленохидрати, а помалку масти. Во исхраната посебно е важен внесот на витамини и минерали, кои ги има најмногу во свежото овошје и зеленчук.

Повеќе...
 
David Servan - Schreiber: Десет препораки за заштита од мобилните телефони Печати

Групата од 20 светски познати научници од разни земји, која ја формирал Дејвид Серван - Шрајбер (David Servan - Schreiber), професор по психијатрија на Универзитетот во Питсбург, во САД, дала 10 препораки за заштита од електромагнетните бранови, кои ги емитираат мобилните телефони.

  1. Прва препорака е да не им се дозволи на децата помлади од 12  години да користат мобилни телефони, освен во итни случаи, бидејќи органите во раст и развој се поосетливи на електромагнетните бранови. Денес, меѓутоа, околу 18% од школските деца користат и поседуваат мобилни телефони.
Повеќе...
 
<< Почеток < Пред 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Следно > Крај >>

Прочитајте и: