• Decrease font size
  • Reset font size to default
  • Increase font size
Живеј здраво, храни се правилно!
Во која храна го има железото и кои се дневни препорачани дози?

Потребите за железо се различни во различни периоди од животот. Најмногу железо е потребно во периодот на растењето, т.е. најмногу железо им е потребно на децата и тинејџерите. Исто така и бремените жени и жените со обилна менструација треба да примаат поголемо количество на железо.

Повеќе...
 
Боранија - здрав и лековит зеленчук

Боранијата е многу хранлив и здрав зеленчук. Спаѓа во групата на мешункаст зеленчук. По потекло е од Мексико. За народите на старите цивилизации, покрај пченката и тиквата, боранијата била главна храна. Боранијата (Phaseolus vulgaris) во Европа ја довеле Шпанците во 16-тиот век и се препорачува за исхрана поради своите биолошки и лековити состојки. Денес таа се користи за исхрана во скоро сите земји во светот.

Повеќе...
 
Оригано – зачин похранлив дури и од боровинките!

Ориганото е зачин кој е похранлив дури и од боровинките, портокалите или јаболките. Оваа вкусна билка содржи бројни минерали како што се бакар, ниацин и бета каротин, како и други хранливи материи.

Повеќе...
 
Млад кромид - ризница на витамини и минерали

Младиот кромид претставува вистинска нутритивна ризница на хранливи состојки. Тој е идеален додаток на јадењата и може да се приготви на различни начини.

Повеќе...
 
<< Почеток < Пред 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следно > Крај >>

Прочитајте и: