• Decrease font size
  • Reset font size to default
  • Increase font size
Јога


Јогата и вежбите за истегнување подеднакво ефикасно ја намалуваат хроничната болка во грбот Печати

Резултатите од најновото истражување покажале дека редовното практикување на јога и вежби за истегнување подеднакво ефикасно ја ублажуваат хроничната болка во долниот дел на грбот и ја подобрувааат функцијата на 'рбетот.

Повеќе...
 
Јога вежби за опуштање на грбот Печати

Следниве две јога-вежби за кратко време, поради самата поставеност на телото, ја штедат енергијата, ја опуштаат мускулатурата, и ви ги враќаат чувството на одмореност и исполнетост со нова сила и елан.

Повеќе...
 
Јогата помага при несоница Печати

Резултатите од најновото истражување покажале дека практикувањето на јога неколку пати неделно може значително да ги ублажи проблемите со спиењето и другите несакани симптоми на постменопаузата.

Повеќе...
 
Антигравитациона јога – хит во САД и Велика Британија Печати

Christopher Harrison, со цел да го зголеми општото физичко и ментално здравје, дизајнирал фитнес режим т.н. Антигравитациона јога (AntiGravity Yoga). Тој вели дека овој нов стил на јога ви го подобрува здравјето додека се забавувате. Таа е предизвикувачка, забавна и ефективна.

Повеќе...
 
Хормонска јога – ги поттикнува хормоните и ослободува од стрес Печати

Новиот начин на вежбање, хормонската јога, претставува целосен програм, специјален за жените. Оваа мешавина на класична јога и тибетански енергетски вежби ги стимулира јајчниците, штитната жлезда и надбубрежните жлезди, значи – органите кои произведуваат хормони.

Повеќе...
 
<< Почеток < Пред 1 2 Следно > Крај >>

Страница 1 од 2